Відновні практики в школах

Напрямок впровадження відновних практик в школах – це цілісний та всебічний підхід, який об’єднує зусилля адміністрації, педколективу, батьків та самих учнів задля побудови атмосфери поваги, турботи та відповідальності.

Ключовий елемент – створення шкільних служб порозуміння – осередків, де підготовані учні-медіатори допомагають своїм ровесникам вирішувати конфлікти співробітницьким шляхом.

Це дозволяє дітям приймати відповідальність за вирішення конфліктів, знаходити спільну мову з однолітками та будувати стосунки у співробітницький спосіб.

Практики, які застосовуються у шкільних службах порозуміння:

  • Медіація однолітків.
  • Кола цінностей.
  • Кола прийняття рішень.

Більше про діяльність Шкільних служб порозуміння.