Клініка Конфліктів

Інститут миру і порозуміння розпочинає pro-bono проект «Клініка Конфліктів»!

ЩО ЦЕ?

«Клініка Конфліктів» - це безкоштовна платформа для вирішення різноманітних конфліктів (кримінальних, організаційних, бізнесових та сімейних) за участі професійного посередника (медіатора).

ЧОМУ МИ ЦЕ РОБИМО?

Команда ІМіП має значний досвід у сфері медіації* та вирішення конфліктів як в громадах України, так і за кордоном. Тому в ситуації, що склалась у країні, ми прагнемо знизити рівень конфліктності у суспільстві й надати кожному механізм конструктивного вирішення проблеми. Цим проектом ми прагнемо довести, що кожного дня переважна більшість непорозумінь може бути вирішена мирнимта конструктивним шляхом!

ОСОБЛИВІСТЬ нашої Клініки в тому, що до вирішення кожного конфлікту залучатиметься медіатор (посередник), який має досвід та володіє техніками вирішення конфліктів

КОМУ ЦЕ ЦІКАВО?

Кожен із нас зіштовхується із конфліктом кілька разів на день: у сім`ї, на робочому місці і навіть на відпочинку. До Клініки можуть звертатись усі, хто переживає неприємний досвід конфлікту або у професійному житті зіштовхується з необхідністю вирішувати конфлікти інших людей. Тобто:

-          сторони судових проваджень, прокурори та судді,

-          менеджери з персоналу (HR-и компаній),

-          соціальні педагоги, вчителі,

-          люди, які працюють із соціально уразливими верствами населення,

-          громадські активісти,

-          студенти.

ЧОМУ ПОСЛУГИ НАДАЮТЬСЯ БЕЗКОШТОВНО?

Зазвичай послуги з вирішення конфліктів є оплачуваними або ж фінансуються в рамках грантових проектів. Ми створюємо Клініку в час, коли Україна потребує дієвих механізмів порозуміння між різними групами та людьми. Безкоштовна Клініка Конфліктів – це можливість для кожного вийти з конфлікту та відновити втрачені відносини. 

ЧОМУ ВАРТО ЗВЕРНУТИСЬ ДО НАС, ЩОБ ВИРІШИТИ КОНФЛІКТ?

-          проведення медіації можливе у будь-яких спорах (кримінальних, організаційних, бізнесових та сімейних),

-          вигідне рішення для обох сторін конфлікту: у результаті медіації немає того, хто виграв, і того, хто програв,

-          сторони конфлікту самостійно знаходять варіанти вирішення конфліктних питань,

-          велика ймовірність виконання прийнятого рішення, адже воно випрацюване сторонами конфлікту,

-          відновлення відносин між конфліктуючими сторонами, зняття напруження, яке викликає конфлікт,

-          неформальність процесу, можливість поспілкуватись безпосередньо з людиною, з якою розв’язався конфлікт,

-          конфіденційність процесу,

-          економія часу, грошей та емоційних сил сторін конфлікту,

-          наявність сертифікованих медіаторів у Клініці.

ЯК ЗВЕРНУТИСЬ ДО НАС?

Якщо у вас виник конфлікт у родині чи на роботі і ви бажаєте вирішити його мирно та зберегти відносини у майбутньому:

1. Зателефонуйте +38 093 36 12 780 АБО напишіть на електронну скриньку conflict_clinic_2015@meta.ua:

  • ПІБ,
  • Коротко окресліть вашу конфліктну ситуацію (з приводу чого конфлікт, хто залучений в конфлікт, наскільки гострий конфлікт),
  • Залиште свої контактні дані (тел., email).

2. Команда ІМіП зв’яжеться з вами протягом 2 робочих днів для узгодження подальших дій.

Усі медіації, а також попередні зустрічі проводитимуться в офісі ІМіП (м. Київ, б-р. Лесі Українки 21-а) pro bono (на безоплатній основі).

Пишіть нам і віднайдіть власний ключ до порозуміння!

Додаткова інформація: +38(093)36-12-780

 

*Медіація – один із способів вирішення конфліктів, який передбачає участь у конфлікті нейтрального незацікавленого посередника. Завданням посередника є з’ясувати обставини конфліктної ситуації, допомогти сторонам знайти порозуміння та прийняти власне рішення, яке задовольнить всіх. Для ефективного процесу медіації необхідним є дотримання певних принципів:

  • Добровільність – кожна зі сторін приймає власне рішення щодо участі у медіації і має бажання вирішити ситуацію шляхом переговорів; також добровільність означає можливість припинення будь-якою стороною процесу медіації на будь-якому його етапі.
  • Конфіденційність – усе, що відбувається на медіації, не розголошується ні медіатором, ні сторонами. За винятком ситуацій, коли сторони планують завдати шкоди собі чи комусь.
  • Нейтральність, безоціночність посередника – під час процесу медіатор не займає позицію жодної з сторін, не оцінює їх, не нав`язує їм свої варіанти вирішення конфлікту. Нейтральність посередника полягає у його щирому бажанні допомогти обом сторонам знайти порозуміння та прийняти найкраще для них рішення.
  • Відповідальність – сторони конфлікту беруть на себе відповідальність за прийняття рішення та його виконання, медіатор – за дотримання правил та принципів процедури.
  • Активна участь сторін – сторони наділені повноваженнями з пошуку взаємоприйнятного вирішення конфлікту, лише вони самі компетентні у вирішенні проблеми.
  • Визнання важливості почуттів та потреб сторін – учасники медіації мають можливість розказати про свої емоції та потреби та бути почутими.

Медіація ставить перед собою конкретні цілі:

  • Обговорити, пропрацювати складну ситуацію (кожен має право висловитись).
  • Створити умови конструктивної взаємодії (подолати конфліктні емоції та знайти варіанти рішення проблеми).

Необхідні умови медіації:

  • Мотивація усіх учасників (добровільність),
  • Відповідальність за самого себе (кожен представляє себе та свої інтереси),
  • Щирість та відкритість до обговорення суті конфлікту і стану речей),
  • Справжня зацікавленість у вирішенні конфлікту.

comments powered by Disqus
1
2
3
4
5